MediaAnalys stöder Ecpat!

MediaAnalys stöder för fjärde året i rad den ideella föreningen ECPAT Sveriges arbete med att förebygga och stoppa alla former av barnsexhandel. Istället för att skicka traditionella julkort till våra kunder, leverantörer och samarbetspartners skänker MediaAnalys 10.000 Sek till kampanjen "100 schysstaste".

ECPAT Sverige ingår i ECPAT Internationals globala nätverk med medlemsorganisationer i 84 länder. Det finns starka skäl till att ECPAT Sverige behövs.

ECPAT Sverige tar initiativ till och verkställer aktiviteter i enlighet med åtagandena i Världskongressens deklaration och aktionsplan. En av ECPAT Internationals viktigaste uppgifter är koordinering och utveckling av nätverket samt ge stöd åt ECPAT-grupperna och andra grupper som arbetar mot kommersiell sexuell exploatering av barn.

"MediaAnalys tycker det är viktigt att som ett vinstdrivande företag också ge tillbaka till organisationer / föreningar som är beroende av frivilliga gåvor för deras fortatta arbete. För oss var det självklart att även stödja Ecpats arbete under 2010", kommenterar Henrik Zobal, VD på MediaAnalys.

För mera information kontakta VD Henrik Zobal på 0480-780811 eller henrik[at]mediaanalys.se

Läs mera på Ecpats kampanjsida 100 schysstaste

• ecpat