Kung Markatta sponsrar med med ekologiska frukt- och nötbars på 4good event!

Kung Markatta sponsrar med med ekologiska frukt- och nötbars på 4good event!

Kung Markatta sponsrar 4good eventet "All you need is love" i Stockholm, Göteborg och Malmö. Alla som kommer får en ekologiskt frukt- och nötbar från Kung Markatta. På scenen lottas även ut en korg full med ekologiska läckerheter från företaget.

4-good är Sveriges största kvinnliga inspirationsnätverk . Man vill sprida solsken, pepp och inspiration till alla tjejer mitt i livet! -Här tycker vi att det passar perfekt med en ekologisk frukt- och nötbar, säger Ingrid Herdmo, produktchef för Kung Markatta. Barsen är som namnet avslöjar fulla med frukt, nötter och bär och är sötade med agavesirap. Perfekta att stoppa i handväskan och äta när energin tryter.