Miinto.se - 20% rabatt på hela sortimentet under ett dygn!

I våras gjorde Miinto.se succé då de erbjöd sina kunder 20% rabatt på hela sortimentet. Idag gör Miinto.se en favorit i repris och erbjuder sina kunder 20% rabatt under ett helt dygn. Erbjudandet gäller på hela sortimentet inklusive aktuella kollektioner samt REA varor. Kampanjen pågår i 24 timmar från och med kl. 12.00 idag den 25 september.

Hos Miinto.se finns de senaste trenderna från det mest populära varumärkena just nu. Primeboots, Babour jackor, UGGs, Please jeans, Hollies jackor, Jofama jackor, Busnel koftor, Dolomite jackor, Odd Molly jackor och mycket mycket mer.

Välj och vraka bland över 50.000 produkter från över 4.000 olika varumärken.

Miinto.se hittar du kläder, skor och accessoarer från välkända varumärken som Odd Molly, Hunkydory, ChillNorway, Ilse Jacobsen, Jofama, Cream, Noa Noa, By Malene Birger, Mos Mosh, J.Lindeberg, Acne, Barbour, Boomerang, Custommade, Cheap Monday, Dagmar, Rodebjer, Dr.Denim, Dry Lake, Desigual, Filippa K, Fornarina, Andrea G Design, Fred Perry, Franklin & Marshall, Hollies, Ida Sjöstedt, Line of Oslo, Maison Scotch, Masai, Michael Kors, Minnetonka, Primeboots, OnePiece, Parajumpers, Peak Performance, Svea, Soyaconcept, Sisters Point, Saint Tropez, Selected Femme, Selected Homme, Scotch & Soda, Tiger of Sweden, Tommy Hilfiger, Vagabond, Vero Moda, Vila och många, många fler.

Besök Miinto.se du också!
www.miinto.se

• herrkläder