Mynewsday 2014 – succé i år igen

Mynewsday 2014 – succé i år igen

Mynewsday-turnén är slut för i år och bakom oss har vi tre dagar av skratt, inspiration och möten med såväl nya som gamla bekantskaper.

Vi är glada och stolta över att se Mynewsday växa sig större för varje år. I år samlade vi rekordmånga kommunikatörer och marknadschefer från hela Sverige för att inspireras av Karin Adelsköld, Jerry Silfwer, Jessica W Sandberg, Robert Almqvist, Beata Wickbom, Fredrik Wass, Digitala Hjältar, Annika Lidne och Jonathan Bean.

Våra talare undervisade i en stor bredd av ämnen för att ge publiken en så stark grund som möjligt inför hösten och vintern. Vi fick bland annat lära oss om inbound och outbound marketing, hur du kan öka din konverteringsgrad, vad en social delning egentligen är värd och vad vi kan lära oss från start-ups. Kort och gott; årets Mynewsday bjöd på en härlig blandning av nyttiga tips som hjälper dagens kommunikatör att ta sitt företags kommunikation in i framtiden.

Missade du Mynewsday eller vill du friska upp ditt minne från dagen?

Här kan du se talarnas presentationer och här kan du se bilder från Mynewsday i Stockholm. Mer material från dagen dyker upp i vårt nyhetsrum under hösten.