TBT med Mynewsday - en återblick till tidigare år

TBT med Mynewsday - en återblick till tidigare år

Med mindre än en månad kvar till årets Mynewsday blickar vi tillbaka på åren som gått och delar med oss av exklusivt innehåll från tidigare års Mynewsday.

Målet med Mynewsday har sedan starten 2011 varit att låta branschens kommunikatörer och marknadschefer sammanstråla under en hel dags evenemang om PR och digital kommunikation. Varje år har evenemanget lockat över tusen kunskapstörstande och mingelsugna kommunikatörer och efterfrågan på biljetter blir bara större. Detta är vi givetvis oerhört stolta över!

År 2012 bjöd Mynewsday på en hyllad presentation av Andreas Ekström som du kan se här: Google och den digitala revolutionen. Detta var även året då vi fick se Arne Forstenberg och Olof Ålenius från Global Focus på scen och höra dem presentera 21 affärsmöjligheter i den nya digitala eran. Vill du se och lyssna till Arne och Olof klicka in dig här!

Förra året fick publiken i Malmö bland annat lyssna till Kristin Heinonen, VD på Good Old och hennes tankar kring tre digitala revolutioner som dagens företag måste anpassa sig till för att överleva. Kristin pratade om content marketing och vikten av visuell kommunikation, om tekniken som i dag kräver mobilanpassad marknadsföring och om det ökade behovet av affärsmodeller som löser verkliga problem för dina användare. Se Kristins keynote Tre digitala revolutioner.

Vill du hellre lyssna än läsa kan du klicka in dig här för att se Mathias Ericsson och Charlotte Henriksson från innehållsbyrån Matter prata om hur du egentligen ska göra för att bli ditt eget media, jobba redaktionellt och skapa ditt egent content.

Vill du varken lyssna eller läsa kan du klicka in dig här för att se bilder från 2013 års Mynewsday.3

I år firar Mynewsday fyra år genom att bjuda dig på ett evenemang som utan tvekan kommer att toppa tidigare års upplagor. Vi kommer att bjuda publiken på spännande trendspaningar från branschens mest innovativa experter och kortare inspirationsföreläsningar av personer med en otrolig spetskompetens inom sitt område. Som vanligt kommer även vi på Mynewsdesk att finnas på plats för att ge dig våra bästa tips kring hur ditt företag kan utveckla nyhetsrummet och jobba med digital kommunikation.

Vi ses väl på Mynewsday? Boka din plats redan i dag för att inte missa årets mesta evenemang kring digital kommunikation!

Anmäl dig till Mynewsday

Jourhavande presskontakt