IFK- fans vardagssäkrar sina nycklar

Säkerhetsföretaget mySafety inleder samarbete med IFK Norrköping. IFK-fans som följer fotbollslaget via Facebook blir erbjudna en kostnadsfri nyckelbricka som skyddar nycklarna vid eventuell förlust.

– Vi tycker att mySafety erbjuder enkla och bra tjänster som ökar människors vardagssäkerhet. En nyckelbricka med personligt ID-nummer samt en instruktion till upphittaren vid eventuell förlust är ett enkelt sätt att erbjuda IFK:are ett extra skydd i vardagen. Att nyckelbrickan är utrustad med IFK:s logga gör det bara ändå mer angeläget för våra fans att bära den, säger Mårten Jacobsson på IFK Norrköpings marknadsavdelning.

Vardagssäkerhet för alla

mySafety har sedan lanseringen av SpärrService 1999 vuxit till en ledande internationell företagsgrupp inom vardagsrelaterade säkerhetstjänster med över en miljon kunder. Idag arbetar mySafety systematiskt för större vardagssäkerhet i Skandinavien, men även i Polen, Ryssland och Ukraina. Företaget växer snabbt och planen är att utveckla verksamheten i allt fler länder.

– Vi är glada över samarbetet med IFK Norrköping där vi dels kan stödja klubben och dels hjälpa deras fans att vardagssäkra sina nycklar med hjälp av mySafety Nyckelbricka. Vi har gjort mätningar som visar att 9 av 10 som utrustat sina nycklar med mySafety Nyckelbricka får tillbaka dem vid förlust.
Utöver tjänsten med Nyckelbricka har vi ett brett utbud av tjänster och försäkringar som ökar människors säkerhet i vardagen, i hemmet och på resa. Bland annat en SpärrService som kunder kan kontakta dygnet runt för spärr av betalkort och mobiltelefoner m.m. På mySafety vill vi vara den där extra handen som våra kunder får hjälp av när man har råkat ut för det oförutsedda som förlust av nycklar, plånbok eller andra värdesaker, säger Sophie Gernandt, Marknadschef mySafety.

Besök gärna IFK Norrköpings Facebook-sida och beställ en kostnadsfri nyckelbricka.

För ytterligare information kontakta: Sophie Gernandt, Marknadschef mySafety, tel 0709-208003

Regioner

mySafety affärsidé är att erbjuda produkter, tjänster och information inom vardagssäkerhet som ökar människors trygghet. Vi finns till för alla människor, på fritiden och på jobbet. Vi hjälper dem att skydda sina hem, sina bilar och personliga ägodelar och ser till att de känner sig trygga när de reser på semester eller bara till affären. Våra produkter och tjänster utgörs bl.a. av vår spärrtjänst där vi spärrar förlorade kort, mobil och ID- handlingar, Nyckelbricka att fästa på nyckelknippan för att öka chanserna att få tillbaka borttappade nycklar samt olika kompletterande försäkringar. mySafety har sedan starten 1999 vuxit till en ledande internationell företagsgrupp inom vardagsrelaterade säkerhetstjänster och har idag över 1 miljon användare. Vi är medlemmar i Sveriges Callcenterförening SCCF.