Bry dig om din hälsa!

”Bryr inte du dig om din hälsa, gör ingen annan heller det” säger Blossom Tainton-Lindquist som gästar Netdoktors expertchatt på onsdag den 16:e februari klockan 14.00. Hon kommer att svara på frågor om motivation, träning och kost.

Den 17 januari lanserade Netdoktor en ”Kom i Form”-special där temat bland annat handlar om att bli mer fysiskt aktiv, äta rätt och att hitta motivationen till livsstilsförändringar som kan leda till bättre hälsa och välmående.

Som ett led i temat lanserar vi nu den sista av tre expertchattar. Imorgon, onsdag, klockan 14.00 chattar Blossom Tainton- Lindquist, motivationscoach och personlig tränare, på Netdoktor.

Tidigare har Linus Johansson, sjukgymnast och personlig tränare, chattat om träning och motion och Sofia Antonsson, dietist och expert på Dietkokboken.se, chattat om kost och hälsa.

Chatta med Blossom Tainton-Lindquist på onsdag 14.00 eller ställ din fråga redan nu

Läs intervjun med Blossom Tainton- Lindquist ”Bryr inte du dig om din hälsa, gör ingen annan heller det”.

• kost
  • träning
  • motivation
  • expertchatt
  • blossom tainton lindquist

Netdoktor.se är Sveriges ledande hälsoportal med 600 000 besök varje månad och omkring 180  000 medlemskap inom 30 olika communities. Bakom Netdoktor.se står ett redaktionellt team av Sveriges ledande läkare, journalister och webbutvecklare som besvarar medlemmarnas frågor och erbjuder hälsonyheter, fakta och erfarenhetsutbyte via forum och bloggar. Det redaktionella materialet är under oberoende kontroll av Netdoktor och dess medicinska experter. Netdoktor driver även NetdoktorPro – medicinskt verktyg för läkare.

Netdoktor.se AB, som även äger och driver Netdoktor.se och NetdoktorPro.se, har sitt säte på Holländargatan 22 i Stockholm och drivs av dess grundare sedan 2002. I mars 2010 gick mediekoncernen Bonnier via investmentbolaget B Media Invest in som delägare i företaget.