Netigate och StroedeRalton i nytt samarbete

Netigate, den ledande europeiska leverantören av molntjänster för undersökningar online, inleder nytt samarbete med StroedeRalton, Nordens ledande företag inom CRM, kundrelationer och kundkommunikation.

Det nya samarbetet mellan StroedeRalton och Netigate syftar till att hjälpa företag och organisationer utveckla och fördjupa sina kundrelationer. Netigates enkätverktyg är nu kopplat till StroedeRaltons system Relation Plus där svarsdata från enkäter lagras per automatik i Relation Plus-databasen. Data kan därmed användas i realtid för t ex automatisk dialog med kunderna triggad av olika svarsalternativ.

- StroedeRalton ligger i framkant när det gäller kundrelationer och erbjuder ett otroligt spännande angreppssätt när det gäller kundlojalitet. Kopplingen mellan våra system ökar kundernas möjligheter att agera snabbare på feedback och därmed förbättra dialogen med sina kunder,  säger Tobias Thalbäck, försäljningschef på Netigate.

- Kopplingen till Netigates enkätverktyg möjliggör en snabbare och mer relevant dialog med kunderna. Att hantera feedback från kunder och reagera i realtid är viktigt för kunddialogen, säger Thomas Nilestoff, ansvarig för digitala kanaler på StroedeRalton.

Om StroedeRalton

StroedeRalton arbetar med att utveckla kommunikationslösningar och lojalitetssystem som hjälper företag i deras kundrelation. StroedeRalton ligger bakom några av Skandinaviens största och bästa relations- och lojalitetsprogram och kommunicerar med över 100 miljoner mottagare varje år.

Tobias Thalbäck, Försäljningschef Netigate
Mail tobias.thalback@netigate.se