NOBE aloe vera stödjer BRIS – bara bra klumpar i magen

NOBE aloe vera gillar nästan alla klumpar, i flaskor och i massor. Men det finns sorter vi inte gillar, som den sortens klumpar som bor i magen på utsatta barn. NOBE aloe vera vill bara ha bra klumpar i magen och därför stödjer vi BRIS.

NOBE aloe vera samarbetar för andra året i rad med BRIS i syfte att samla in pengar till organisationen som jobbar med att stödja och hjälpa utsatta barn. Förutom att en del av företagets försäljningen går till BRIS, så aktiverar NOBE aloe vera kampanjen i butik, bland sina ambassadörer och följare i sociala medier i syfte att samla in mer pengar till BRIS.

NOBE aloe veras ambassadör, radioprataren och föreläsaren Daniel Paris, är också engagerad i kampanjen. Daniel Paris säger så här om samarbetet:

- Jag brinner otroligt mycket för ungas välmående och att få teama upp med BRIS och min favoritdryck är verkligen rätt på alla sätt. Jag kommer göra allt jag kan för att involvera och engagera mitt följe till att vara med och skapa skillnad för alla. Det där lilla som vi alla kan göra, det gör så otroligt mycket i slutändan.

För mer information, bilder och produktprover, vänligen kontakta:

Agnes Palinski, Media Relations Manager NOBE aloe vera, + 46 73 988 44 68 eller agnes.palinski@nobe.se

• nobe aloe vera
  • nobe aloe vera <3

NOBE aloe vera är en svensk dryck som innehåller 50% aloe vera och finns i åtta olika smaker. Samtliga är utan konserveringsmedel och innehåller endast naturliga smaker. Läs mer på www.nobealoevera.se

BRIS, Barnens rätt i samhället, är en ideell, partipolitiskt och religiöst obunden svensk organisation som erbjuder stöd och hjälp till utsatta barn och unga. Läs mer på www.bris.se