Cainas Bakficka

Pressmeddelande   •   Feb 23, 2016 11:00 CET

Den 29 februari öppnar dörrarna till Cainas Bakficka på Nobis Hotel i Stockholm. Den tidigare bistron har nu renoverats och ändrat både meny och koncept.

På Cainas Bakficka kan du njuta av genuin italiensk husmanskost, gjord på de bästa råvarorna Italien har att erbjuda. Till menyn, som är inspirerad av det traditionella och lantliga köket, erbjuds väl utvalda viner från Italiens alla hörn. Stämningen på Cainas Bakficka genomsyras av en familjär och enkel stämning där man varken har kompromissat på meny eller service. Som gäst får du chans att följa med på en gastronomisk resa som sträcker sig från Piemonte i norr till Sicilien i söder.

Varmt välkomna till Cainas Bakficka - enkelt, vällagat och familjärt!

Om Nobis

Nobis AB är en av Skandinaviens ledande koncerner inom hotell-, mötes- och restaurangnäringen och driver bland annat stjärnkrogen Operakällaren, nattklubben Café Opera, designhotellen Nobis Hotel, Miss Clara, Hotel J, Hotel Skeppsholmen och klassiska Stallmästaregården.

Zena Fialdini, zena@nobis.se

Kommentarer (0)