Stor publiktillströmning under Nolia Höst öppning

Under första timmarna av Nolia Höst har publiken strömmat till. Redan efter en dryg timme hade över 700 personer kommit till mässan.

– Det är fantastiskt vilket intresse det är för mässan med dess program och utställare, Ann Vikström, projektledare Nolia Höst som hålls i Skoogs Arena på Noliaområdet i Piteå fram till lördag 5 november.

Det är första gången Nolia Höst hålls och premiärdagen ser ut att bli mer än lyckad.

– Vi har haft köer ända sedan mässan öppnade, säger Ann Vikström som redan efter en dryg timme kan räkna in en bra bit över 700 besökare.

Hon tror att många lockas av bredden på utställarna inom en bred palett av områden: från mat, hälsa, hem och design till teknik, barn och information.

– Här finns något för de allra flesta, ett intressant program och en fantastisk kvalitetsmässa varje dag.

Nu hoppas hon på fortsatt tillströmning av besökare.

– Mässan har ju bara precis öppnat och har öppet till 19.00 i kväll. Det finns definitivt plats för fler att ta del av Nolia Höst, säger Ann Vikström.

För information, kontakta:

Ann Vikström, projektledare Nolia Höst

0911-649 39, 070-325 29 77

ann.vikstrom@nolia.se

Nolia Höst är den nya mässan för goda affärer i Fyrkanten. De år då Stora Nolia inte arrangeras i Piteå blir mässutbudet väldigt tunt i Norrbotten. Därför breddar Nolia AB sitt mässutbud 2017 med Nolia Höst i Piteå som hålls 3-5 november i Skoogs Arena.