Över 4000 besökare kom till Nolia Höst

Det var första gången Nolia Höst hölls och Ann Vikström, projektledare för mässan, är nöjd med helgen.

– Vi har fått bra respons med över 4000 besökare och många nöjda utställare, sammanfattar hon.

Norrbottens nya höstmässa hade premiär i helgen i Skoogs Arena i Piteå. Besökarna kom, lockade av massvis med shopping och inspiration inom både träning, hälsa, mat, inredning, mode, motor och mycket mer.

– Många besökare har berättat att de tycker att mässan ligger bra i tid, i god tid inför fars dag och julklappsinköpen. De har också vittnat om att det behövs en mässa under allhelgonahelgen. Dessutom har vi fått bra respons på mässans bredd och utbud.

Men det är inte det enda som uppskattats.

– Tillsammans med fantastiska utställare och ett program med bland annat magikern Peter Varg samt auktion med svenska designklassiker har vi lyckats göra Nolia Höst till en mässa där alla kunnat hitta någonting av intresse, säger Ann Vikström.

Hon tyckte innan mässan hölls att Norrbotten behövde ytterligare en mässa och det står hon fast vid efter Nolia Höst stängt för i år.

– Med Nolia Höst har vi breddat mässutbudet i Norrbotten och än en gång visat hur duktiga Nolia är på att skapa attraktiva mötesplatser, säger Ann Vikström.

För information, kontakta:

Ann Vikström, projektledare Nolia Höst

0911-649 39, 070-325 29 77

ann.vikstrom@nolia.se

Nolia Höst är den nya mässan för goda affärer i Fyrkanten. De år då Stora Nolia inte arrangeras i Piteå blir mässutbudet väldigt tunt i Norrbotten. Därför breddade Nolia AB sitt mässutbud 2017 med Nolia Höst i Piteå som hölls 3-5 november i Skoogs Arena.

• nolia höst

• Luleå