Nordic Truckcenter välkomnar ny platschef till anläggningen i Markaryd

Nordic Truckcenters tillväxt fortsätter under 2019 och fokuset på den Svenska servicemarknaden är stort. Därför har man nöjet att presentera årets första nya medarbetare, Per Håkansson. Per tillträder 1/2 som ny platschef på Nordic Truckcenters egen anläggning i Markaryd.

På Nordic Truckcenters anläggning i Markaryd så utförs service och reparation utav DAF flottan i regionen. En stor del av verksamheten fokuserar också på utrusning och påbyggnation utav nya lastbilar inför leverans, där flödet hela tiden ökar i takt med DAFs frammarsch på den Svenska marknaden. Per kommer att tillsammans med kollegorna i Markaryd att fokusera på att utveckla verksamheten i anläggningen till nästa nivå.

- Jag ser fram emot att får vara en del av den framtida utvecklingen av Nordic Truckcenter och DAF. Framåtandan i företaget går inte att ta miste på och jag ser fram emot att lära känna kollegor, kunder och partners, säger Per Håkansson.