Nordic PM utökar arbetsstyrkan med sex nya medarbetare

Nordic PM utökar arbetsstyrkan med sex nya medarbetare

I takt med att både företaget och uppdragen växer har Nordic PM välkomnat ytterligare sex personer till teamet för att täcka upp det ökade rekryteringsbehovet på flera områden inom organisationen.

De nya medarbetarna är stationerade på Nordic PM’s kontor i Stockholm och Helsingborg där de kommer att vara behjälpliga med både befintliga och kommande uppdrag för företagets räkning.

Vi är glada att få välkomna:

Linda Palmgren. Linda har anställts till rollen som förvaltare inom Nordic PM’s uppdrag i Stockholm. Linda kommer närmast från Newsec Asset Management där hon jobbade som förvaltare.

Niklas Gruffman. Niklas har anställts till rollen som fastighetsadministratör för studentbostäder och kommer att vara placerad på Stockholmskontoret. Niklas kommer närmast från Fastighetsbyrån där han arbetade som mäklare.

Charlotte Ehrenborg. Charlotte har anställts för att jobba med marknad & kommunikation på Nordic PM med placering på Stockholmskontoret. Charlotte kommer närmast från Nordisk Film TV och innan dess var hon reklamansvarig på Newsec Asset Management.

Mattias Wennmark. Mattias har anställts i rollen som förvaltningsassistent för studentbostäder. Han kommer även assistera på marknad. Mattias kommer från Rikshem där han jobbade som uthyrare inom Studentbostäder. Han kommer vara placerad på Stockholmskontoret.

Robert Rosin. Robert har anställts i rollen som fastighetstekniker inom Nordic PM’s uppdrag i Stockholm. Robert kommer närmast från NKG Trygg Fastighet där han jobbade som drifttekniker.

Daniel Hansson. Daniel har anställts i rollen som Teknisk förvaltare av fastigheterna i region Syd med placering i Helsingborg. Daniel kommer närmast från Landskrona Stad där han jobbade som förvaltare.

Vi vill hälsa alla samtliga varmt välkomna till Nordic PM och ser fram emot att arbeta tillsammans framöver.