Offerta lanserar ny sajt

Offerta lanserar ny sajt

Nu kan vi stolt presentera vad vi arbetat med de senaste månaderna. Inatt lanserade vi vår nya sajt som fått en rejäl ansiktslyftning både gällande layout och funktionalitet. Den har en helt ny struktur, en rad nya funktioner och är ljus och fräsch.

– Vi har jobbat mycket med användarvänlighet och funktioner som ska underlätta för användare som söker tjänsteföretag att göra en förfrågan. Ett av målen med den nya sajten är att den ska vara smidig att använda både på desktop och läsplatta, säger Niels Bosma, Teknikchef Offerta.

Den nya sajten innebär ett helt nytt utseende och design med syftet att förse besökarna med en förbättrad upplevelse på flera nivåer. Den innehåller bland annat svar på vanliga frågor, mer information om omdömen samt hur vi kontinuerligt arbetar med att kontrollera våra anslutna företag.

Vi hoppas du gillar den nya designen!

Sveriges största tjänsteförmedlare Offerta förmedlar årligen omkring 50 000 uppdrag till ett värde om cirka 5 miljarder kronor. Offerta ingår i börsnoterade Kinnevikgruppen. Du är alltid välkommen att kontakta oss på info@offerta.se eller på 08 - 5000 53 10. www.offerta.se