Ny bilprovning i Borås

Pressmeddelande   •   Mar 18, 2019 06:30 CET

Idag, den 18 mars 2019, öppnar Opus Bilprovning en helt ny besiktningsstation för lätta och tunga fordon på Prognosgatan 5 i Borås.

Opus Bilprovning i Borås erbjuder en rad olika besiktningar och fordonstester för både lätta och tunga bilar, lastbilar, bussar, husbilar, husvagnar och släpvagnar.

-Det känns väldigt roligt att äntligen få slå upp portarna på vår första bilprovning i Borås. Den nya besiktningsstationen ligger i nära anslutning till riksväg 40 och Nabbamotet. Etableringen kommer att underlätta för både företag, åkerier och privatpersoner då vi med hög tillgänglighet och bra service ska göra vårt bästa för att du som kund ska känna att det är enkelt när det är dags för besiktning, säger Ulf Inhammar, stationschef på Opus Bilprovning i Borås.

Se lediga tider/boka tid här >>

För mer information, kontakta:

Ulf Inhammar, Stationschef Opus Bilprovning
E-post: ulf.inhammar@opusbilprovning.se

reference

Opus Bilprovning är ett av Sveriges ledande bilbesiktningsföretag och ingår i Opus Group AB (publ) som är ett bolag med stark tillväxt, noterat på Nasdaq (Stockholmsbörsen). Opus Group, som Opus Bilprovning genom divisionen Vehicle Inspection är en del av, är en ledande aktör på den internationella marknaden för fordonsbesiktning och support för avancerade fordon. Opus hanterar årligen över 25 miljoner besiktningar över världen.

www.opusbilprovning.se