​Opus Bilprovning i samarbete med PRO Mervärde

Pressmeddelande   •   Okt 21, 2015 09:00 CEST

Opus Bilprovning och PRO Mervärde ingår ett samarbete som ger över 400 000 PRO-medlemmar förmånliga erbjudanden hos Opus Bilprovning. Samarbetet omfattar Opus Bilprovnings samtliga besiktningsstationer i Sverige och PRO:s alla medlemmar.

Genom samarbetet får PRO-medlemmen rabatt vid kontrollbesiktning av sina privatägda fordon; personbil, lastbil, släpvagn, motorcykel, husvagn och husbil.

- Vi är glada över att kunna ge en stor del av Sveriges pensionärer med fordon detta förmånliga erbjudande när det kommer till den årliga kontrollbesiktningen, säger Tord Fornander, Vice VD / Produktionschef på Opus Bilprovning.

Opus Bilprovning genomför sedan den 5 november 2012 kontrollbesiktningar och registreringsbesiktningar på alla slags fordon, samt en rad fordonstester för ett tryggt och ekonomiskt fordonsägande. Opus Bilprovning har över 75 besiktningsstationer etablerade från Kiruna i norr till Karlskrona i söder, där fokus ligger på att öka kundnyttan, tillgänglighet och service. www.bilprovning.se

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.