TJÄNA PENGAR I CORONA TIDER - BLI AMBASSADÖR FÖR DOT SHOT I SVERIGE

Vi har idag ett väl fungerande Ambassadörs program med aktiva människor som brinner för att sprida kunskapen vidare om världens första curcumin dryck från gurkmeja med dess fantastiska hälsoeffekter.

Ambassadörs program

Ambassadörs programmet är en långsiktig satsning vilken ger aktiva positiva entusiastiska hälsomedvetna personer med stort nätverk en möjlighet att tjäna pengar från sitt hem.

Vi har idag Ambassadörer inom golf, ridning, crossfit, body fitness, MMA och andra kampsporter, men tar gärna emot fler.

Vi söker också personer som är aktiva inom andra sporter såsom till exempel löpning, kappsegling, orientering, tennis, Squash, Paddeltennis, Volleyboll och fotboll.

Våra Ambassadörer är nyfikna, hälsomedvetna och gillar att dela med sig av sin kunskap och erfarenheter. Ambassadörerna ingår i ett nätverk som stöttar, delar erfarenheter och möjligheter.

Vill du bli Ambassadör och känner du att detta skulle passa dig, kontakta oss på info@pharma-way.com.

Sprid gärna vidare till vänner och bekanta som passar in på våra kriterier och som vill ha en extra inkomst.

Se och hör vad andra säger om DOT SHOT!!

Vi har startat en YouTube kanal, Dot Shot by Pharma-Way, där vi lägger upp videos med användares erfarenheter av DOT SHOT.

Detta är en dela av det arbete vi gör för att sprida kunskapen om DOT SHOT. Andra aktiviteter är Facebook, Instagram, LinkedIn och via nyhetsbrev.

Vad är DOT SHOT – Världens första curcumin dryck från gurkmeja!

DOT SHOT är en ny, innovativ dryck gjord på vattenlösligt curcumin från gurkmeja och har en uppfriskande smak av lime. DOT SHOT innehåller naturliga ämnen.

Att curcumin är antioxidant samt kraftfullt antiinflammatorisk har varit känt sedan länge. Ämnet har dessutom andra gynnsamma egenskaper, bl.a. vid lever- och mage-tarmsjukdomar samt vid infektioner. DOT SHOT är världens första curcumintillskott i dryckform, och erbjuder upp till 39 gånger bättre upptag än andra traditionella curcuminprodukter på marknaden.

DOT SHOT kommer i en smidig förpackning på 70ml - perfekt att ha med på resan, i fickan eller i träningsväskan. Den behöver inte förvaras kyld.