Nytt avtal mellan Procurator och SKL Kommentus Inköpscentral

Pressmeddelande   •   Jun 04, 2019 07:31 CEST

Procurator har tecknat ett nytt ramavtal med SKL Kommentus Inköpscentral. Avtalet gäller från och med den 1 juni 2019 och innebär att Procurator blir vald leverantör inom hygienartiklar och städmaterial för kommuner, landsting samt regioner i hela Sverige.

Procurator har lång erfarenhet av att leverera till offentlig sektor och är sedan tidigare leverantör till Statens inköpscentral vid Kammarkollegiet samt till flertalet kommuner och landsting i hela Sverige.

– Det är mycket glädjande att som vald leverantör till SKL Kommentus Inköpscentral få fortsatt förtroende inom området hygienartiklar och städmaterial. De enheter som anmält sig som avropsberättigade har förstått enkelheten i att få tillgång till konkurrenskraftiga priser och färdigförhandlade villkor, säger Fredrik Stenvall, Business Area Manager Facility Public på Procurator.

Kontaktperson:

Fredrik Stenvall, Business Area Manager Facility Public, Procurator Sverige AB,
mobil 0725-34 36 90.

Procurator har ett brett sortiment av produkter och tjänster från ledande leverantörer samt Worksafe och KBM. Vi förser kunder i Norden med kläder, personlig skyddsutrustning, städprodukter, hygienartiklar, förpackningslösningar och restaurangartiklar. Med kunskap, utbildning och innovativa lösningar förenklar vi vardagen för kunder inom industri, bygg och transport, livsmedel, serviceföretag och offentlig sektor.

Kommentarer (0)

Kommentera