Ännu ett succéår för Professionals Nord!

Ännu ett succéår för Professionals Nord!

- Vi hade som mål att omsätta 60 miljoner år tre och landade på 68 miljoner vilket får ses som ett gott resultat. Att vi även vårt fjärde år kan öka med 36% i jämförelse med ifjol är såklart jättekul, berättar grundare och VD Mattias Matsson.

- Vi är såklart otroligt glada att det fortsätter gå så pass bra som det gör och det känns som vi utvecklas och gör skillnad för Norrland varje dag, säger Mattias.

- För att lyckas med detta har vi fokuserat på att ta hand om de som arbetar hos oss och även rekryterat in fler fantastiska medarbetare, bara senaste två månaderna har vi rekryterat in åtta personer internt, fortsätter Mattias.

Flertalet medarbetare har fått nya ansvarsområden och utvecklats i ännu tightare samarbeten tillsammans med kunderna, samtidigt som det rekryterats externt till ledningsgruppen för att hela tiden ligga i framkant.

- När vi lyckas med ovanstående blir det tydligt för våra kunder och samarbetspartners att vi är ett premiumbolag i vår bransch och att vi fokuserar 100% på kvalitet i de processer och samarbeten vi åtar oss i Norrland, säger Mattias Matsson.

Norrland är en växande marknad och Professionals Nord ska ligga i framkant för att säkerställa att fler bolag vill och vågar lägga sina satsningar i Norrland för att kunna skapa och bibehålla ännu fler arbetstillfällen. Nu har bolaget tagit sina första ”babysteps” genom att öppna sex kontor på tre år, kommande två år ska det växlas upp och öppna ytterligare sex nya kontor.

- Nu har vi även snyggat till hemsidan så gå gärna in och kolla in den, kanske söka ett jobb när du ändå är där?

2018 är vårt år och vi ska fortsätta växa rejält!