Nu kan du anmäla dig till höstens kurser på Proton Technology

Nu kan du anmäla dig till höstens kurser på Proton Technology

Lär dig förstå ytbehandlingens möjligheter och begränsningar med Proton Technology.

På Surface Academy utbildar vi konstruktörer, inköpare och andra yrkesgrupper som har nytta av att förstå ytbehandlingens möjligheter och begränsningar. Vi arrangerar öppna kurser några gånger om året, och vi är ett permanent inslag i kursutbudet på Jönköpings Tekniska Högskola. Läs mer om våra öppna kurser hösten 2016.

Ytan och ytbehandlingen är i många fall den som avgör produktens livslängd – och därmed lönsamheten. Men det är först när man vet vad man kan få som man kan fråga efter det. Det är därför vi har en egen skola – Surface Academy. Vi har även företagsutbildningar som är anpassade efter varje kunds speciella önskemål. Vill du veta mer om våra olika utbildningar? Då kan du kontakta Göran Holmbom, utbildningsansvarig.