Qall – Smartare företagstjänster

En tjänst många företag använder sig av är traditionell nummerupplysning. Även anställda på Qall använder dagligen denna smarta tjänst. Men den är dyr om man använder den enligt det traditionella mönstret. Att ringa Eniro, 118100 eller 118800 kostar mycket pengar för den som ringer ett par gånger i månaden. Upp till 30 kr per samtal, och ibland mer.

Vi på Qall tycker det borde gå att få denna tjänst till ett bättre pris, och framförallt ska du som användare veta vad det kostar. Därför har vi en mycket efterfrågad och omtyckt tjänst för alla våra kunder. Qall Nummerupplysning – Fråga hur mycket du vill till ett fast pris.

Vi svarar varje dag mellan 08.00 och 19.00 och ger dig svar på adress, nummer eller om du undrar andra saker.

Välkommen in på hemsidan eller ring oss på 0771-400100 för att veta mer. Du kan också besöka oss på Facebook. Mer om våra nyheter kan du läsa på Newsdesk eller i nyhetsarkivet på vår hemsida. Vi bloggar även om mobiltelefoni i allmänhet här.

• blogg
  • telefoni