Emissionen redovisad och utdelning i Systemhus påbörjas

Pressmeddelande   •   Sep 13, 2018 13:00 CEST

Raise Reach utses som partner i Systemhus nyemission

Information om överföringar och utdelningar.

Tidigt i veckan kom besked från den part bolaget anlitat för utdelning från vårens nyemission att samtliga aktier var överförda till de nya aktieägarna. Överföringen var en direkt förutsättning för färdigställande av den beslutade utdelningen av aktier i Systemhus pro-rata som kommunicerades under vår egen nyemission. Nu när det alltså är färdigställt i RAIRE Invest aktiebok hos Euroclear så finns inget som hindrar att vi går vidare med utdelningen enligt plan och det kommer vi också att göra.

Samtidigt så kommunicerades tidigare i veckan att Raise Reach anlitats även för den andra rundan i Systemhus kapitalanskaffning. Projektet är sedan någon dag öppet för teckning.

Vi passar samtidigt på att göra lite reklam för Raise Reach nya design av projektpresentationer vid nyemissioner, som fått mycket ros från användarna.

Se Systemhus nyemission hos Raise Reach här.

Kommentarer (0)