Renova på fastighetsmässan i Göteborg

Renova på fastighetsmässan i Göteborg

Renova är en av utställarna på Fastighetsmässan den 4-5 september på Svenska mässan i Göteborg.

I Renovas monter (S01:07) handlar det givetvis om sopor i fastigheter. Att hålla rent och snyggt i soprummen är ofta ett huvudbry för många fastighetsägare. I montern finns personal från Renova som kan berätta mer om hur man kan ta tag i fastighetens avfallsfrågor på ett bra sätt.

Det händer också mycket på avfallsområdet just nu som kan innebära en hel del förändringar även för fastighetsägare. Bland annat diskuteras hur sortering och återvinning ska bli ännu enklare för hyresgäster och andra boende. Fastighetsnära insamling är något som kommer att få allt större spridning i hela landet och som ställer höga krav på fastighetens soputrymmen. I montern finns möjligheter att diskutera detta med Renovas experter där också aktuella tjänster presenteras, såsom:

• Utrustning för miljörum
  • Våra utbildningar för företag
  • Renova miljöservice
  • Våra tjänster inom spolning och filmning

Delta även i Renovas tävling i montern och vinn en miljöutbildning för företaget/arbetsplatsen!