5 saker du inte visste att du behövde när du ska vandra

5 saker du inte visste att du behövde när du ska vandra

Är det dags att ge dig ut i naturen och upptäcka nya platser? Är det tältet som kommer bli ditt nya hem de kommande dagarna? Idag finns det massor av smarta prylar att packa ned som du inte visste att du behövde och som kommer underlätta för dig när du ska ut på vandring.

1. Laga mat & ladda din telefon
- CampStove 2 är en cool pryl som har fler egenskaper än en. Med denna kan du laga maten under turen med bränsle från naturen och ladda din telefon på samma gång. Hur bra? CA-pris: 1600 SEK

2. Drick vatten närsomhelst, varsomhelst
- Med Katadyns flaska BeFree med filter behöver du inte längre oroa dig för smutsigt vatten. Tack vare filtrering med ett Hollow Fiber-filter och en mjuk flaska är det enda du behöver tänka på att fylla upp flaskan. CA-pris: 650 SEK