40 dagar till jul – 5 julklappstips

40 dagar till jul – 5 julklappstips

Att julen närmar sig med stormsteg går inte att förneka. Om 40 dagar smäller det! Funderar du fortfarande på vad pojkvännen ska få i julklapp eller vad svärmor saknar, trots att hon inte vill ha något? Här kommer 5 julklappstips med produkter vi skulle bli överlyckliga av att få!

1. Evolution Pillow från Cabeau
Vi har inte funnit en skönare resekudde än denna. Evolution Pillow från Cabeau är en unik patenterad nackkudde / resekudde med memoryskum som anpassar sig efter din nacke och ger ett mjukt och stadigt stöd. Perfekt för den långa bil- eller flygresan eller varför inte på stranden för mjuk komfort.

CA-pris: 400,00 SEK

2. Dubbelväggig glasflaska Hot&Cold från SIGG
Var snäll mot miljön! Med glasflaskan Hot&Cold 0,4 liter från SIGG är det slut på att kasta plastflaskor – istället har du alltid med dig flaskan och återanvänder den som glas/flaska istället. Dessutom är den riktigt snygg!

De dubbla väggarna gör att drycken hålls varm länge utan att man bränner fingrarna samt att de hålls kalla länge utan att kondens skapas och rinner ned på bordet. Glas som material gör att smakerna bevaras och att drycken behåller sin ”renhet”.

CA-pris: 400,00 SEK

3. RangerWood 55 från Victorinox
RangerWood 55 är det längsta fickverktyget i Victorinox Delémont Collection med sina 130 mm. Den har ett rejält grepp och ett snyggt utseende med sitt trähandtag. RangerWood 55 har tio funktioner och gör dig redo för det mesta.

CA-pris: 1 100,00 SEK

4. Matlåda Three-in-one från ECOlunchbox
Det är dags att sätta miljön i fokus (igen) och investera i en matlåda i rostfritt stål. Matlådorna och tillbehören från ECOlunchbox är plastfria, BPA-fria och avfallsfria. Tre-i-ett matlådan är perfekt för två personer eller de gånger man vill hålla matvaror separerade från varandra. Vill du inte använda alla delar, väljer du bara vilken du vill ta med dig. Smart va?

CA-pris: 380,00 SEK

5. Vattenreningspenna Ultra UV Water Purifier
Gillar du att resa? Vi också! Nu blir det lättare att ta död på virus och bakterier i ditt vatten på resande fot. Vattenreningspennan Ultra UV kan laddas via USB och använder UV-ljus för att ta död på virus och bakterier. SteriPEN Ultra renar 0,5 liter vatten på 48 sekunder och dess UV-lampa håller för cirka 8000 liter vatten. Per uppladdning kan du rena cirka 50 liter vatten. SteriPEN Ultra har en micro-usb-port och laddas via USB – precis som en smartphone. Enkelt va?

CA-pris: 1 200,00 SEK