Nyhet: Webbaserad Säker Vatten-utbildning för VS-projektörer

Pressmeddelande   •   Feb 12, 2019 06:58 CET

Nu kan du som arbetar på ett auktoriserat konsultföretag gå utbildning i Säker Vatteninstallation via webben.

Säker Vatten ansvarar för tre olika utbildningar, Säker Vatteninstallation för VVS-företag, Byggregler och normer för VVS-företag och Säker Vatteninstallation för VS-projektörer.

Ett av de önskemål vi fått från våra auktoriserade företag är att det ska vara möjligt att gå utbildning i Säker Vatteninstallation via webben. Detta har vi tagit till oss och därför lanserar vi nu vår första webbaserade utbildning; Säker Vatteninstallation för VS projektörer.

Med den nya webbaserade utbildning hoppas vi att göra det lättare för mindre företag samt företag ute i landet att auktorisera sig. Webbutbildningen kommer även att underlätta för de större företag som kontinuerligt anställer nya projektörer.

Säker Vatteninstallation för VS projektörer är en utbildning som alla projektörer på auktoriserade konsultföretag måste genomföra för att uppfylla kraven för auktoriserade konsultföretag.

Läs mer om kurser och utbildningar i Säker Vatteninstallation på vår hemsida www.säkervatten.se/auktorisation.

Kommentarer (0)

Kommentera

Genom att skicka din kommentar accepterar du att dina personuppgifter behandlas i enlighet med Mynewsdesks <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Integritetspolicy</a>.