Nyhet -

Smart, snabbt och helt fantastiskt! iLOQ S5 är här! Digitalt lås- och passersystem som uppdaterar sig själv - hela tiden!

Nya iLOQ S5 - marknadens senaste och smartaste produkt inom digital låsteknik

Som största återförsäljare av iLOQ är vi på Samuelsson & Partner otroligt glada över att nu kunna erbjuda våra kunder nya iLOQ S5. Ett toppmodernt, miljövänligt och smart lås- och passersystem. Med iLOQ S5 sitter du lugnt kvar vid datorn och låter låssystemets alla enheter (läsare, lås och nycklar) själva prata med varandra för att sprida aktuell status. Information som t.ex. vilka behörigheter som ska ändras och nycklar som ska spärras delas snabbt mellan alla ingående enheter i låssystemet. Med nya S5 har iLOQ tagit intelligenta elektroniska låssystem till en helt ny nivå.

• NYA iLOQ S5 ÄR ETT SJÄLVDRIVANDE, SJÄLVUPPDATERANDE OCH ÅTERRAPPORTERANDE LÅSSYSTEM

Smartare, snabbare och bättre
Nya iLOQ S5 är ett helt nytt, fantastiskt självuppdaterande lås- och passersystem som täcker alla behov som önskas av ett digitalt låssystem. Varje gång en dörr öppnas informerar systemet på egen hand alla ingående läsare, nycklar och lås med senaste status. Detta gör att låssystemet alltid är uppdaterat och säkerhetsmässigt intakt. Uppgifter som behörigheter, tidsbegränsningar och listor med spärrade nycklar skickas snabbt mellan enheterna innan dörren låses upp, för att sedan återrapportera sin aktuella status.

• iLOQ S5 är ett enkelt och smart passersystem som ökar värdet på din fastighet.

En låsinvestering som spar både tid, pengar och miljö
iLOQs låssystem är de enda i världen som drivs med egentillverkad energi. Helt utan batterier och el. Låssystemen drivs av den rörelse energi som genereras när nyckeln förs in i låset. Tack vare denna världsunika lösning spar iLOQs lås och nycklar minst 27 ton batterier och 7 ton metallavfall varje år. Och det är en bra investering för miljön.

ÄR DET NÅGON SOM KAN ILOQ - SÅ ÄR DET VI PÅ SAMUELSSON & PARTNER!
Vi på Samuelsson & Partner AB är Sveriges största återförsäljare av iLOQ och Sveriges enda renodlade digitala låssmed®. Med stor erfarenhet av iLOQ och flera unika nyckelhanteringstjänster ger vi maximal, digital nytta för varje enskild kund.

Vi erbjuder er gärna en demo av nya iLOQ S5 eller mer information om iLOQs låssystem och hur ett digitalt låssystem kan underlätta och spara tid och pengar för er verksamhet. Kontakta oss gärna eller fyll i en intresseanmälan.

Kombinationen av S5 och S50 ger outtömliga möjligheter
Kombineras S5 med S50 kan tillträden även ges via en applikation i mobiltelefonen. Denna lösning passar bra för exempelvis tekniska utrymmen, dit entreprenörer kan behöva tillfälliga tillträden. S50 får sin energi från mobilens batteri och är därför oberoende av batterier eller el. Dessutom är låset är helt underhållsfritt, då cylindern skyddas av en heltäckande kapsel.
Läs mer om iLOQ S50 (NFC-teknik)