Nyårsbubbel i Jacuzzi®

Drömmer du om ett rykande hett spa medan snön ligger djup? De vinterisolerade spabaden blir allt mer populära i Sverige. Jacuzzi satsar stort på utespa och erbjuder ett antal exklusiva linjer där funktion möter design.

Spa-kulturen kom till Sverige redan på 80-talet då hälsohem och spaanläggningar öppnades runt om i landet. Idag har spa-verksamheten flyttat in i våra hem, och till och med ut i våra trädgårdar.

Med Jacuzzis spabad kan du njuta av ett bubblande varmt spa mitt i december. I Jacuzzis breda sortiment hittas spabad i varierande form och storlek. Allt från Jacuzzis klassiska spabad Premium som installeras fristående. Till Skyline, den första serien spa-kar i världen för hemmabruk där vattenytan alltid är i nivå med karkanten. Nyligen lanserades även ett funktionellt CitySpa som är avsett för två personer och kan placeras på exempelvis balkongen.

Jacuzzi är ledande inom tekniskt avancerade lyxprodukter för bad och spa. Faktum är att det var Jacuzzi som 1956 uppfann hydromassagen och gjorde den till en sund vana för miljontals människor världen över.

För mer information, kontakta:
Helen Semmelhofer Marknad/Marketing
Mail: helen@sanova.se

SANOVA - INREDNING FÖR EN EGEN BADRUMSVÄRLD
Sanova är stolt representant för några av Europas finaste badrumsmärken, som Jacuzzi, Gessi, Hansgrohe, Duravit, Colombo och Astro Lighting. Vårt sortiment består av noga utvalda produkter som förenar tidlös kvalitet med modern elegans, tillverkade av människor med en genuin kunskap om materialen de jobbar med och en djup passion för formerna de inspireras av. Sanova vänder sig till kunder vilka söker en helhetslösning för badrummet, men som vill ha något utöver det vanliga och skapa sin helt personliga badrumsmiljö. Sanova har 11 anställda och huvudkontoret ligger i Lidköping.

• j-345
  • nyårsbubbel