Pressinbjudan: Sveriges mest hållbara varumärke koras 23 mars

Den 23 mars bjuder Sustainable Brand Insight in 200 VD:ar, marknadschefer och hållbarhetschefer till Nalen i Stockholm för att tillkännage vinnarna i Sustainable Brand Index™ 2015, Skandinaviens största varumärkesundersökning med hållbarhetsperspektiv. I år firar undersökningen femårsjubileum.

Under kvällen kommer de mest hållbara varumärkena enligt konsumenter i Sverige, Norge, Danmark och Finland tillkännages. Utöver priser till vinnarna i indexet kommer det även delas ut ett pris för "Årets insats inom hållbart varumärkesbyggande" och stipendiet ”Kommunikation som drivkraft för hållbarhet” i samarbete med Berghs School of Communication. Evenemanget syftar till att inspirera och uppmuntra företag att arbeta mer med hållbart varumärkesbyggande.

Praktisk info:

Prisutdelningen arrangeras av Sustainable Brand Insight på Nalen i Stockholm måndag 23 mars kl 16-17.30.

Vi erbjuder ett antal platser för press, hör av dig till sigrun.fagerfjall@sb-insight.com om du är intresserad av att delta.