TechPay med WiFi och Kassakoppling - Smarta funktioner inom restaurang

TechPay erbjuder nu restauranglösning med betalning vid bordet. Smarta funktioner som drickshantering, delning av notan och kassakoppling gör betalningen till en uppskattad service för både kund och restaurang. TechPay har arbetat nära samarbetspartner och kunder för att få en snabb och säker hantering av betalningen.

Med TechPays användarvänliga lösning blir det enklare, säkrare och snabbare att hantera olika typer av betalningar.

- Med fokus på enkelhet så har vi med vår erfarenhet skapat en lösning som passar Restaurang, baserat på TechPay Chip&PIN lösning säger Göran Carlqvist, VD på TechPay. Vår lösning ger en säker och snabb hantering med stor kundnytta.

Lösningen är EMV och PCI certifierad och kommunikation sker säkert via WiFi. Terminalen kan antingen vara fristående eller kassakopplad.

Produkten kan utrustas med:

 Integrerad kvittoskrivare

 Externt kopplade enheter, t ex scanner, via Bluetooth eller RS232

 Kontaktlös betalning, t ex för lunchkuponger

Med kassakopplad terminal utökar TechPay sitt produktkoncept inom Restaurang och kontaktlös betalning och fortsätter att fokusera på användarvänlighet i en säker miljö för betalningar med betalkort.

Kontaktpersoner:

Göran Carlqvist, VD, tfn 0736-20 99 05

TechPay – Betalningslösningar på dina villkor

Technical Payment Solutions Sweden AB, TechPay, är ledande i Norden på att utveckla och sälja framtidens kundanpassade betaltjänster för betalningslösningar inom persontrafik, handel och restaurang.

• techpay
  • betalterminal
  • kontaktlös betalning
  • emv
  • pci

Science Park Jönköping är en mötesplats för kunskapsintensiva företag och drivna entreprenörer med förmågan att se möjligheter i nya tekniker och affärer. Vi erbjuder affärsutveckling och finansieringsmöjligheter i en kreativ miljö vid Högskolan i Jönköping.