Sibylla firar namnsdag och ökar försäljningen för 20 månaden i rad!

Pressmeddelande   •   Okt 20, 2010 07:18 CEST

Sibylla har nu haft sin tjugonde månad i rad med ökad omsättning. Ökningen i september var hela 12 % på jämförbara enheter mot föregående år. Sibylla har under 2010 ökat i snitt med 8 % per månad på jämförbara enheter och man har inte haft en enda månad med mindre än 4 % ökning.

Idag, onsdagen den 20 oktober, firar man dessutom traditionsenligt Sibyllas namnsdag med ett kanonerbjudande, Super Star för endast 29:-, och man bjuder samtidigt sina gäster på kaffe och kanelsnäcka.

Dennis Sundberg, Marknadschef Sibylla/Nordic Fast Food AB Tel: 070-540 91 17 dennis.sundberg@sibylla.se eller besök www.sibylla.se

Sibylla är ett av Sveriges mest kända och folkkära varumärken, med stolta traditioner ända sedan 1932. Sibyllakedjan – som består av närmare 200 kök från Ystad i söder till Kiruna i norr – är det lite mer personliga alternativet på den svenska snabbmatsmarknaden. Det innebär att vi välkomnar våra gäster med god och nylagad mat med stor valfrihet, serverad i en vänlig och familjär atmosfär. Vår ambition är att ha Sveriges nöjdaste snabbmatsgäster. Sibyllakedjan drivs av Nordic Fast Food AB, som ägs gemensamt av franchisetagarna och Atria Concept AB. www.sibylla.se

Kommentarer (0)