Två nya boksläpp om hur vi behandlar vår jord!

Hjärtligt välkommen till Vattumannen, lördagen den 2 mars, kl 14.00 – 16.00, Fleminggatan 35, Stockholm!

Förlagshuset Siljans Måsar presenterar två nya titlar som båda handlar om hur vi behandlar vår jord:

Nu är det allvar! Rädda planeten – vi kommer att återvända!

Ma Stjärnliden

FRID, FRED OCH FRIHET TILL ALLA LIKA! Arbetet med att rädda planeten är viktigt! De andliga mästarnas budskap till oss människor på Jorden är tydligt: ”NU ÄR DET BRÅTTOM!”

Ljusskeppets magiska gåva

Gun Karlsson & Peter A Spanakos

Vid skeppssättningen märker Gaia och Ale hur himlen och jorden börjar vibrera och stenarna omvandlas till gnistrande kristaller. Ett eteriskt ljusskepp börjar manifesteras ovanför dem. Utan att ana vilka magiska uppdrag och strider som ligger framför dem, under deras mission att rädda Moder Jord ur ondskans mörka grepp, följer de med skeppet. Kommer de att infria den urgamla profetian?

Följ med på ett hisnande äventyr, där tidigare liv, kommande liv och vårt nuvarande liv möts i en kamp om framtiden.

Läs mer om våra böcker på siljansmasar.com.