​Nu lanseras Mirro Solitär. Måttanpassade skjutdörrar i betong och valnöt

En tung förvaringsnyhet. Måttanpassade skjutdörrar i betong. Mirro Solitär

Skånska Byggvaror tar nu nästa stora steg inom förvaring. Nu blir det enkelt för alla hem- och villaägare att beställa skjutdörrar i exakt de mått de önskar, för vacker och praktisk förvaring. Och dessutom med fantastiska valmöjligheter inom ytmaterial, exempelvis valnöt och betong. Den måttanpassade förvaringslösningen lanseras i samarbete med Mirro och kan beställas från vecka 48.

Nu breddas förvaringssortimentet för att erbjuda hemägare en heltäckande leverantör av stilfulla, kvalitativa och prisvärda förvaringslösningar. Nu behöver inte hemmet anpassa sig efter förutbestämda storlekar på skjutdörrar. Nu anpassar sig förvaringen till hemmets exakta mått och möjligheter. Måttanpassad förvaring gör det enkelt att skapa just den förvaring som bäst gör rummen rättvisa. Oavsett om man väljer klassisk stil i vitt och svart eller om man kryddar sitt rum med skjutdörrar med känsla av betong eller valnöt. Det nya sortimentet går under namnet Mirro Solitär.

När man verkligen vill skapa en unik förvaring, efter sitt rums möjligheter, är den bästa lösningen att måttbeställa skjutdörrar. Nu kan man det och dessutom i ett fantastiskt spektrum av material, färger och stilar. Personligen tycker jag att det är spännande att skjutdörrar även går att få med betongfyllningar. Snacka om en tung nyhet, säger Anne Petersson, produktchef Skånska Byggvaror.

Skånska Byggvaror erbjuder ett brett sortiment av förvaringslösningar som är genomtänkta i design, kvalitet och funktion. Oavsett produktgrupp är förvaringen prisledande. Den nya förvaringen lanseras vecka 48 och kan väljas i vita eller silverfärgade profiler samt en mängd olika fyllningar, däribland vit, ek, vit ek, grå, betong, högblank, valnöt, spegel etc. På Skånska Byggvarors hemsida designas enkelt förvaringslösning med hjälp av webbguiden. Färdiga paket på måttanpassade förvaringar från 5 600 kronor.

Skånska Byggvaror, Anne Petersson produktchef, tel: 0733 – 22 30 19
E-post: anne.petersson@skanskabyggvaror.seVäxel 042-25 30 00.