Förvaring med drömlik ordning och reda

Kläder, hatt och prylar på rätt plats. Dessutom snyggt med smart förvaring.

Skånska Byggvaror utökar nu sitt erbjudande inom förvaring. Med den nyutvecklade serien Prag erbjuds en enkel och komplett inredning perfekt anpassad för skjutdörrsgarderoben Mix eller som walk in closet. Prag erbjuder hög kvalitet och smart funktion till ett attraktivt pris. Lansering vecka 34.

Lanseringen av förvaringssystemet Prag är nästa steg i Skånska Byggvarors satsning på att erbjuda fantastisk förvaring till marknadens bästa pris, kvalitet och stil. Satsningen är svaret på ett stadigt stigande intresse för praktiska och effektiva förvaringssystem. Prag är anpassad för optimal förvaring bakom den populära skjutdörrsserien Mix. Förvaringen bjuder på nyheter som mjukstängande lådor, fler förvaringsalternativ och funktioner samt ännu stabilare ramverk.

Prag är flexibel och enkel att ändra och bygga ut när nya behov uppstår, oavsett om det handlar om en walk in closet eller hallgarderob. Det är enkelt att satsa på fler lådor, hyllor eller klädstänger och skapa unika förvaringar som passar människor i de behov man har just här och nu. Med lanseringen har vi ett bredare och bättre erbjudande inom förvaring än någon gång tidigare, säger Anne Petersson, produktchef Skånska Byggvaror och den som designat den nya förvaringen.

Den nya förvaringen lanseras vecka 34 och kan väljas i vitt i kombination med aluminium. På Skånska Byggvarors hemsida kan man enkelt skapa sin förvaringslösning med hjälp av webbguiden som ger förslag på den perfekta förvaringen bakom Mix skjutdörrar. Priserna på färdiga paket börjar på 2 395 kronor.