Smart Senior inleder samarbete med Albatros Travel

Smart Senior, med 700 000 medlemmar, inleder samarbete med Albatros Travel som erbjuder kvalitetsresor till samtliga världsdelar.

Som medlem i Smart Senior har den som är 55 år eller äldre tillgång till hundratals rabatter och förmåner på till exempel resor, hemelektronik, bilar, hotell och hälsoprodukter. Medlemmarna i Smart Senior hittar alla erbjudanden på smartsenior.se, i nyhetsbrev och i medlemstidningen Extra Smart.

– Resor är ett av våra medlemmars största intressen. Samarbetet med Albatros Travel kommer ge våra Smarta Seniorer exklusivt utvalda resor till förmånliga priser. Något vi vet kommer att bli mycket väl mottaget och uppskattat, säger Mathias Lang, vd Smart Senior.

– Albatros har en stark position på marknaden och vi fokuserar på gruppresor med svensk reseledare. Vi har över 100 unika rundresor till hela världen som vi har förfinat genom de 26 år vi har funnits till. Om du bokar en resa hos Albatros kan du vara säker på att få en resa av hög kvalitet till bra pris. Vi ser verkligen fram emot samarbetet med Smart Senior, eftersom våra produkter passar otroligt väl både med deras målgrupp och tydliga målsättning att skapa mervärde för kunder, säger Maria Raage, försäljningsansvarig på Albatros Travel.

Samarbetet inleddes i juli och första resan kan Smart Seniormedlemmarna boka i slutet av augusti.

För ytterligare information, kontakta:
Mathias Lang, Smart Senior, mail: mathias.lang@smartsenior.se, mobil: 0700 525 246.
Maria Raage, Albatros Travel, mail: mr@albatros-travel.se, mobil: 076 172 72 07.

Se även: www.smartsenior.se/albatros

• nya partners

Smart Senior erbjuder medlemskap till alla som fyllt 55 år. Medlemskapet ger hundratals med förmåner och rabatter från ca 80 företag. Smart Senior har idag 700 000 medlemmar och har nära samarbeten med de flesta pensionärsförbunden. Kostnaden för att bli medlem är 199 kronor för 12 månader och 299 kronor för 36 månader. För mer information om medlemsskapet se www.smartsenior.se eller ring medlemsservice på 08-410 426 10.

Om SeniorPanelen
SeniorPanelen startades av Smart Senior 2011 och består idag av ca 50 000 medlemmar i åldern 55 år och uppåt. Medlemmarna är spridda över hela landet. Undersökningarna är webbaserade.