Vinn den Ultimata 1D Day-upplevelsen!

Vinn den Ultimata 1D Day-upplevelsen!

Lördagen den 23 november är det 1D Day – ett globalt event med One Direction där fans från världens alla hörn kan ta del av en sju timmar lång direktsändning på webben med Harry, Louis, Liam, Niall och Zayn. Under 1D Day kommer bandet bjuda på inspelade sketcher, livesändningar från olika länder i världen, kända gäster i studion samt roligheter för och med fans. 1D Day är en del av lanseringen av One Directions nya album ”Midnight Memories” som släpps den 25 november.

Nu har svenska fans möjligheten att vinna den ’Ultimata 1D Day-upplevelsen’. 10 lyckliga vinnare kommer tillsammans med en vän inkvarteras på nya Quality Hotel Friends vid Friends Arena där de får en exklusiv och unik 1D Day-upplevelse den 23-24 november. Förutom en lyxig övernattning på hotellet bjuds vinnarna också på ett exklusivt prispaket som innehåller:

-  Ståplatsbiljett av bästa kategori till One Directions konsert på Friends Arena lördagen den 14 juni 2014
-  Exklusiv guidad visning av backstageområdet på Friends Arena
-  One Direction-kit som innehåller nya albumet ”Midnight Memories”, posters och merchandise
-  Godis, snacks och läsk som räcker under hela den 7 timmar långa 1D Day-sändningen – som vinnarna upplever allra bäst från hotellsängen!

För att vinna den Ultimata 1D Day-upplevelsen ska man lyssna på programmet Radio Play Topp 10 med Jazon som sänds vardagskvällar klockan 18:00 på radiostationen NRJ. Där kommer man under vecka 46 och 47 kunna lägga beslag på de exklusiva 1D Day-hotellrummen på Quality Hotel Friends samt de fullmatade prispaketen.

Lycka till i tävlingen, Sveriges alla 1D-fans!

www.1dday.com
www.onedirectionmusic.com

Den 8 maj 2013 gjorde One Direction sin allra första Sverigekonsert någonsin på Friends ArenaDen 13 och 14 juni 2014 återvänder bandet till Sverige, Stockholm och Friends Arena för två konserter med öppet tak, stor scen och fulla arenans kapacitet. Spelningen den 13 juni är utsåld men det finns ännu ett fåtal biljetter till den 14 juni att köpa.
Biljetter via
livenation.se

Quality Hotel Friends öppnade den 31 augusti i år i Arenastaden, Solna, och är eventhotellet för de stora ögonblicken. Hotellet har en möteskapacitet för 2 – 65 000 personer och har bland annat två eventsalar. Dessutom inrymmer hotellet 400 rum varav 4 sviter, lobbybaren First Moment, matsal med Chambre separée samt gin- och bubbelbaren och restaurangen OnTop på 25:e våningen med en fantastisk utsikt över Stockholm. Den originella fasaden med 1000 runda fönster är skapad av arkitekten Gert Wingårdh. Besök Quality Hotel Friends hemsida.

Friends Arena är Sveriges nationalarena och en av världens mest moderna arenor. Med fri sikt från alla platser, den senaste kommunikationstekniken, öppningsbart tak och en kringservice utöver det vanliga, får alla gäster en helt ny möjlighet att uppleva de stora ögonblicken. Publikkapaciteten är 65 000 vid konserter eller 50 000 sittande. Friends Arena är, med stöd av Swedbank, namngiven efter antimobbningsorganisationen Friends, med syftet att ge organisationen ökade möjligheter att nå ut med sitt arbete till barn och unga i skolor och idrottsföreningar. Arenan är hemmaarena för herrlandslaget i fotboll och AIK fotboll. Officiella partners är Carlsberg, G4S och Svenska Spel. Läs mer på friendsarena.se