Albumaktuella One Direction till Idol-finalen 5 december

Albumaktuella One Direction till Idol-finalen 5 december

Vi har den stora glädjen att bekräfta att världens just nu största popband, One Direction kommer till svenska Idolfinalen fredagen den 5 december. Harry Styles, Zayn Malik, Louis Tomlinson, Liam Payne och Niall Horan kommer att bjuda på ett exklusivt framträdande med nytt material från albumet ”FOUR” som släpps den 17 november.

Det är bråda dagar för One Direction som just nu befinner sig på världsturnén ”Where We Are” i USA. I måndags bjöd bandet på världspremiären av nya singeln ”Steal My Girl”, den 11-12 oktober visas konsertfilmen ”Where We Are” på SF:s biografer runt om i landet och den 17 november släpps nya albumet ”FOUR”. Som om det inte vore nog har One Direction just lanserat tävlingen ’One Direction in Orlando’ där fans världen över har möjlighet att tävla om att få medverka på ett exklusivt event med killarna i just Orlando.

Vi är otroligt glada över att One Direction kommer till Sverige, Stockholm, Ericsson Globe och den svenska Idolfinalen för att fira Idol 10 år samt releasen av deras nya album ”FOUR”.

www.onedirectionmusic.com
www.twitter.com/onedirection