Arvingarna lanserar Chilla Ner Hotline

Arvingarna lanserar Chilla Ner Hotline

Har du kärleksproblem? Eller gäller det familjebestyr? Beach 2016 kroppen kanske? Var inte orolig, Arvingarna är här för att hjälpa dig!

Låt oss presentera Chilla Ner Hotline, dit du kan ringa och prata med en bandmedlem i Arvingarna för att få hjälp med just dina bekymmer.

I tio dagar (09:00-18:00) kan du ringa till 0771-CHILLA (0771-244552), välja vilket område du vill prata om för att sedan bli kopplad direkt till antingen Casper, Lasseman, Kim eller Tommy som hjälper dig direkt! Vid vissa tider under Hotlinens öppettider kommer bandet sounchecka då dem är på turné. Då möts man av ett personligt meddelande från Arvingarna där man ombeds att ringa tillbaka lite senare.

Med detta hoppas Arvingarna att de kan hjälpa så många som möjligt som känner sig stressade över olika saker att koppla av och chilla ner i sommar.

"Vi gör detta för vi känner att vi kan hjälpa till därute och det ska bli jäkligt spännande att se vilka som ringer" -säger Casper.

Arvingarna är aktuella med singeln "Chilla ner" och är just nu ute på de svenska vägarna, se när de spelar i din stad här.

Chilla Ner Hotline
0771-CHILLA (0771-244552)
Hotlinen är öppen mellan 09.00 – 18.00 den 11-17 juli 2016.
#ChillaNerHotline #Arvingarna