​estraden släpper singeln ”Bra för dig” feat. Victor Leksell

​estraden släpper singeln ”Bra för dig” feat. Victor Leksell

Bra för dig är en breakuplåt som går rakt in i hjärtat och handlar om när den du älskar går vidare med någon annan. Ikväll premiär estraden och Victor Leksell låten live tillsammans på Eksjö Stadsfest.

Lyssna: https://estraden.lnk.to/BraForDig

Estraden debuterade tidigare i år och har hunnit släppa fyra singlar. Hittills har deras låtar gemensamt över 60 miljoner streams sedan debuten på Norlie & KKV hit ”Mer för varandra” förra året. Däribland ”Vi två” som har gått guld och debutsingel ”Vårt år” som snart är uppe i dubbel platina. Senaste singeln ”Smartare” släpptes tillsammans med Molly Sandén och framfördes tillsammans på Lollapalooza i somras.

Estradens medlemmar har tidigare har gjort musik på olika håll med stjärnor så som Avicii, Kygo, Astrid S, Molly Sandén och Tjuvjakt. Bandet består av fyra egensinnande låtskrivare och artister; Carl, Felix, Louise och Sandro som alla växte ihop till estraden i olika studios runt om i Sverige.

Victor Leksell slog igenom för ett år sedan med singeln "Tappat" som nyligen gick dubbel platina och har över 20 milj streams på Spotify. Hans senaste singlar "Allt för mig" och "Klär av dig" har båda gått platina. Nyligen vann Victor Rockbjörnen i kategorin Årets Genombrott och totalt har Victors musik streamats över 47 miljoner på Spotify.

Följ estraden: Facebook | Instagram | Youtube

Följ Victor Leksell: Facebook | Instagram | Youtube