​Norska stjärnorna Marcus & Martinus gästar Allsång på Skansen 12 juli

​Norska stjärnorna Marcus & Martinus gästar Allsång på Skansen 12 juli

Det råder just nu Norgefeber i Sverige – och anledningen stavas Marcus & Martinus.
De 14-åriga tvillingarna från lilla byn Trofors i Norge har på kort tid blivit stora familjefavoriter här i Sverige. Marcus & Martinus gör charmerande popmusik på norska (och engelska) och killarnas stora hitlåt ”Elektrisk” har sålt PLATINA i Sverige och debutalbumet ”Hei” streamas flitigt bland de svenska fansen. Musikvideon till ”Elektrisk” har snart 18 miljoner visningar på YouTube och fansens engagemang och kärlek till killarna är av sällan skådat slag.

Idag är vi stolta och glada över att kunna presentera att Marcus & Martinus gästar SVT:s Allsång på Skansen tisdagen den 12 juli. Förbered Er på glädjeyra och hysteri vid Sollidenscenen på Skansen!

Marcus & Martinus karriär går spikrakt uppåt – killarna gör massiv succé med norska debutalbumet ”Hei”, de har två utsålda konserter på Oslo Spektrum i november och med sina nya låtar på engelska väntar nu Sverige och resten av världen på de übercharmiga tvillingarna.

Marcus & Martinus släppte nyligen tre nya låtar och musikvideos på engelska: ”Girls” featuring Madcon"Heartbeat” och ”I Don’t Wanna Fall In Love”.

Söndagen den 19 juni gästar Marcus & Martinus Liseberg (Stora Scenen) för en konsert och måndagen den 27 juni står Gröna Lund (Stora Scenen) på turnéschemat.

Vi ser fram emot den norsk-svenska sommaren tillsammans med Marcus & Martinus!

Marcus & Martinus i Sverige
19 juni – Liseberg, Göteborg