One Direction bjuder på exklusiv biohelg 11-12 oktober med konsertfilmen ”Where We Are”

Helgen den 11 och 12 oktober ger One Direction alla fans och nyfikna musikälskare en exklusiv biohelg med nya konsertfilmen ”Where We Are”. Filmen kommer att visas på biografer i över 70 länder världen över, och så givetvis även i Sverige.

Konsertfilmen ”Where We Are” bygger på den just nu pågående världsturnén med Harry, Liam, Zayn, Louis och Niall. Den 75 minuter långa konserten vi får avnjuta på bioduken spelades in på arenan San Siro i Milano i våras. Turnén ”Where We Are Tour” har 69 stopp världen över och i skrivande stund befinner sig killarna i USA. Givetvis bjuds vi på alla bandets stora hitlåtar och favoriter från de tre utgivna albumen. Vi får också träffa One Direction i en exklusiv intervju gjord av filmens exekutiva producent Ben Winston, samt härligt smakprov i vad som händer bakom scenen när ett av världens största popband är ute på turné.

Den öppna och avslöjande intervjun med Harry, Liam, Zayn, Louis och Niall kommer man endast kunna ta del av i bioversionen av konsertfilmen ”Where We Are”.

Biljetter till "Where We Are" på bio den 11-12 oktober säljs via www.sf.se

Följ fler nyheter gällande konsertfilmen ”Where We Are” på filmens hemsida www.1dconcertfilm.com samt via One Directions sociala medier.

"Where We Are" släpps på DVD den 1 december.

#1DWWAFilm

www.onedirectionmusic.com