​P!nk är tillbaka med nya singeln ”Just Like Fire” som släpps idag

​P!nk är tillbaka med nya singeln ”Just Like Fire” som släpps idag

Idag släpper P!nk, en av världens allra största popstjärnor sin nya singel "Just Like Fire”. Detta är den första nya musiken från P!nk på tre år. Nya låten ”Just Like Fire” är ledmotivet till Disneys nya storfilm Alice Through The Looking Glass (Alice i Spegellandet) som har biopremiär 25 maj i Sverige.

”Just Like Fire” är skriven av P!nk, Max Martin, Shellback och Oscar Holter samt producerad av Martin, Shellback och Holter. Låten är skräddarsydd för Alice-filmen och det är första gången P!nk skriver originalmusik till en spelfilm.

I filmen Alice Through The Looking Glass medverkar bland annat Johnny Depp, Anne Hathaway, Mia Wasikowska, Rhys Ifans, Helena Bonham Carter och Sacha Baron Cohen.

Välkommen tillbaka, P!nk!

www.pinkspage.com
www.twitter.com/Pink
www.facebook.com/pink