"Stargazing" - ny EP från KYGO

"Stargazing" - ny EP från KYGO

Norske artisten Kygo har under väldigt kort tid lagt världen för sina fötter och är idag en av det verkligen stora namnen inom den elektroniska popmusiken. Som han själv hintat via sina sociala medier den senaste tiden så kommer nu ny musik från Kygo, redan om en timme kl 18:00 svensk tid släpps EPn ”Stargazing”.

Här finns de helt nya låtarna ”This Town” medskriven av bl a svenska Noonie Bao sångerskan Sasha Sloan samt titelspåret och singeln ”Stargazing” framförd av nye artisten Justin Jesso.
Med på EPn finns även de tidigare hitsen” It Ain’t Me” (Selena Gomez) , ”First Time” (Ellie Goulding) och den nyligen släppta Kygo remix av U2s senaste singel ”You’re the best thing about me”.

kygomusic.com
FB