Bloggsatsning i vårens träningskampanj, StadiumGO!

Bloggsatsning i vårens träningskampanj, StadiumGO!

Det tar 21 dagar att skapa en ny vana. Det har man tagit fasta på i vårens träningskampanj, StadiumGO på www.jointhemovement.se. Här kommer man kunna följa och inspireras av ett tiotal bloggare, däribland Olga Rönnberg (http://blogg.mama.nu/olgas-blogg/) Terese Alvén (www.sparkibaken.se) och Petra Tungården (www.shecity.se), som alla kommer att blogga om sin träning under perioden. Utöver de mer kända bloggarna kommer man också kunna följa några av Stadiums egna bloggare på kampanjsajten. Det 21 dagar långa träningsprogrammet är framtaget i samarbete med Stockholmsgymmet Extreme Training och dess ägare, Dragomir Mrsic, även känd som ”Mrado” i Snabba Cash. Programmet består av effektiva övningar för hemmaträning, som man enkelt utför med hjälp av det bärande erbjudandet i kampanjen, ett Casall startkit bestående av hopprep, gymboll och exetubes.

Kampanjen pågår även i Danmark och Finland med nationellt kända bloggare.

Startskottet går på torsdag, 20 januari.

För mer information och pressbilder, kontakta Petra Sjöstrand, 0709-53 47 60