Stadium kickar igång hösten med en ny kampanj - Anywhere Training

Stadium kickar igång hösten med en ny kampanj - Anywhere Training

Årets träningskampanj från Stadium går under parollen Anywhere Training och utspelar sig både i gymmet och ute i löpspåret. Med hjälp av profiler som proffsboxaren Klara Svensson och fitnessexperten Jolana Nika från LA visar Sveriges största sportkedja att man är en destination för alla typer av träning; från löpning till styrketräning, oavsett om den sker inomhus eller utomhus.

I sin kampanj inför hösten lyfter Stadium sitt breda sortiment där alla - nybörjare, entusiaster och proffs - kan hitta såväl innovativa som klassiska produkter för att optimera sin träning. Medverkar gör den svenska boxarstoltheten Klara Svensson och Jolana Nika som gjort succé som fitnessexpert och personlig tränare i Hollywood. Anywhere Training tas bland annat ut i TV, online, i samtliga Stadiumbutiker och inkluderar även inspirerande sociala mediefilmer med Jolana Nika som tipsar om fem enkla övningar som håller din kropp i form, vare sig du tränar hemma, på gymmet eller utomhus.

– Anywhere Training är startskottet för en spännande höst för oss och våra kunder.Tack vare vårt breda sortiment och vår etablering i hela landet har vi möjlighet att inspirera svenskarna till en mer aktiv livsstil, oavsett vilken nivå man befinner sig på. Kampanjen kompletterar dessutom det re-lanserade insamlingsprojekt re:activate, där vi uppmuntrar våra kunder att lämna in sina gamla kläder, skor och sportprodukter till behövande, säger Victoria Appelqvist som är Marknadsdirektör på Stadium.

Kampanjen lanseras på alla Stadiums marknader och är producerad av Stadium Inhouse i samarbete med fotograf Petrus Olsson och C2. Animal har producerat materialet för sociala medier.