Starweb expanderar i Stockholm

Pressmeddelande   •   Jan 24, 2017 11:44 CET

Malmöbaserade e-handelsleverantören Starweb utökar sin verksamhet med ett säljkontor i Stockholm för att möta den ökade efterfrågan av företagets tjänster.

Starweb grundades år 2000 och har idag 19 anställda fördelat på utveckling, marknad, sälj och support. Huvudkontoret finns i Malmö och nu utökas verksamheten med ett kontor i Stockholm, initialt med två tjänster med fokus på sälj och support.

”Vi ser med tillförsikt på framtiden och genom att etablera oss i Stockholm ökar vi inte bara vår närvaro för våra befintliga kunder, utan kan också möta den ökade efterfrågan vi har på våra e-handels- och omnikanalslösningar.”säger Johan Lindstedt, VD, Starweb.

Starweb AB grundades år 2000 och är ett av de första företagen i Sverige som utvecklat en plattform för webbaserad e-handel. I över ett decennium har vi jobbat för att ta fram en riktigt bra webbutik utan start- eller transaktionsavgifter. Idag har Starweb över 800 nöjda kunder bl.a. Arla Foods, Orkla Foods, TUI fly, Expo och Sveriges Radio. Läs mer på www.starweb.se

Kommentarer (0)