Inbjudan till konferensen "Trygg & Säker" i Malmö 28-29 augusti

Inbjudan till konferensen "Trygg & Säker" i Malmö 28-29 augusti

Stiftelsen Tryggare Sverige bjuder in till årets stora konferens när det gäller frågor som rör säkerhet och trygghet; Trygg & Säker 2019 i Malmö den 28-29 augusti.

För andra gången arrangeras "Trygg & Säker" i Malmö den 28-29 augusti. Det är en årlig kongress och mötesplats med olika teman inom området. Målgruppen är personer som arbetar med trygghets- och säkerhetsfrågor inom det offentliga Sverige.

Stiftelsen Tryggare Sverige är en av avsändarna och kommer presentera satsningen Nationellt Kunskapscentrum för Platssamverkan och arbetet med platssamverkan och placemaking som ett sätt att hjälpa kommuner och fastighetsägare att skapa säkra, trygga och attraktiva platser.

I samband med konferensen presenteras även en kartläggning av vilken platssamverkan som pågår i Sverige samt vilka erfarenheter som finns av denna typ av privat-offentlig samverkan i vårt land.

Anmälan sker via denna länk: https://tryggochsaker.via-em.com/ext/form/entry.php?m=296043a12699fbbf54ac890444549bd3ea790b9&Origin=Direct

Vi är glada att kunna erbjuda ett rabatterat pris på 5 700 kr/person. Ange ”SMART PARTNER” i fältet för eventuell rabattkod för att få specialpriset.

Vi ses i Malmö!