VIDEGÅRD OCH TOTEMO RAMEN I SPÄNNANDE SAMARBETE

VIDEGÅRD OCH TOTEMO RAMEN I SPÄNNANDE SAMARBETE

Videgård Sushi Lounge presenterar stolt sitt första samarbete. Legendariska Totemo Ramen kommer den 17 september och serverar en för Sverige unik ramenrätt, Sushi Lounge Mattari stöttar med tilltugg och dryckesservice.

Tisdag den 17 september smäller det. Senast Totemo vågade sig ut från sina lokaler ringlade kön ut på gatan så det gäller att hänga på när de första 30 platserna släpps den 9 september. Lyckas du inte där så kommer det vara ett eftersläpp med ytterligare 100 portioner som serveras vartefter det blir lediga platser.

Bordsbokning

Måndag den 9 september kl. 09:00 släpps bordsbokningen på videgard.se. Observera att bokningen måste ske till Sushi Loungen, Matsalen serverar inte samma middag. Förbokningen tar emot 30 gäster i sällskap om 1-6 personer klockan 18:00, samtliga gäster sitter då vid sushi-bardisken eller vid ett av två community tables med plats för 8-14 personer. Sittningstiden kommer att vara en timme men baren på Videgård kommer att servera dryck både inne och ute under hela kvällen.

Eftersläpp

Du ställer dig och ditt sällskap (1-6 personer) i kö genom att hämta en kölapp och lämna ett telefonnummer i Videgårds bar och väntar därefter på att bli uppropad. Denna kväll reserverar vi även Videgårds uteservering för väntande och färdigätna gäster. En kölapp garanterar dig en plats någon gång under kvällen (kl. 18:00-23:00) förutsatt att vi hittar dig inom 10 minuter när din plats är ledig, sittningstiden är en timme. Tänk på att ju färre ni är i sällskapet, desto snabbare hittar vi platser till er.

Priset för kvällen är 245:- per person exklusive dryck och inkluderar tilltugg och en skål ramen.

Videgård Restaurant hittar du i Sturegallerian. Entré genom gallerians inre ljusgård eller via gången vid Humlegårdsgatan/Brahegatan.

Varmt Välkomna!

PRESS

Linda Nordlund, Marknadschef Stureplansgruppen, linda.nordlund@stureplansgruppen.se, +46 704 388 484