Erik Nissen Johansen föreläser i Aten

Nyhet   •   Nov 08, 2016 10:12 CET

Erik Nissen Johansen

Boutique Hospitality Conference är en av Europas ledande mötesplatser för beslutsfattare, sakkunniga och opinionsledare inom just boutique-hotellbranschen. Fokus i år kommer att ligga bland annat på "affordable luxury" och budget-boutique, den kinesiska marknaden och matens roll i skapandet av platskänsla. Titeln på Eriks föreläsning är "Creating a landmark hotel through architecture and design".

Erik är en eftersökt föreläsare både internationellt och här hemma. Han har föreläst bl.a på Cornell School of Hospitality, och medverkat i TedX.

Hans föreläsningar (på svenska, engelska eller norska) är främst riktade mot hotell- och restaurangindustrin, men är intressanta för alla som jobbar med detaljhandel eller turism, marknadsföring, spa och välbefinnande, arkitekter - kort sagt alla som vill lära sig mer om hur strategiska koncept kan skapa starka, lönsamma företag. Föreläsningen kan anpassas till alltifrån en kort 20-minutersdos av inspiration till interaktiva workshops över flera dagar.

Läs mer och boka på stylt.se.

Kommentarer (0)

Kommentera

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.